Fietstocht naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Jack Ruijters - WaarBenJij.nu Fietstocht naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Jack Ruijters - WaarBenJij.nu

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Door: Jack en Frans

Blijf op de hoogte en volg Jack

10 Mei 2018 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Vandaag om 10:00 uur vertrokken bij Jack en Monique in Schaijk. Via Luik, Marche en Bouillon over binnenwegen naar Chalon en Champagne. In Marche een lekker kopje koffie gedronken. Rond 15:00 uur gearriveerd bij hotel. Daarna imposante kathedraal bezocht. Daarna de eerste 5 km van eerste etappe verkend. Genoten van een lekker biertje en koffie op zonnig terras. Zijn nu in een leuk restaurant. Morgenvroeg start de eerste etappe van 100 km naar Troyes. Wordt morgen vervolgd.

• 10 Mei 2018 - 18:23

Twan Berkers:

Goede reis gewenst Jack & Frans!

• 10 Mei 2018 - 18:27

Hank Weerts:

Veel succes en plezier!!.

• 10 Mei 2018 - 19:20

Lotti :

Succes morgen met jullie 1e etappe

• 11 Mei 2018 - 05:52

Marijn, Suzanne & Kiki:

Heel veel plezier papa en Jack!
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto’s! X

• 11 Mei 2018 - 07:58

René & Tineke Van Loon :

Beste Frans en Jack,

Wij wensen jullie erg veel succes toe. Geniet van de omgeving en van het lekkere eten en drinken. Ga niet te snel van start ! Wij weten dat dit voor Frans niet meevalt. Hij overschat zich namelijk soms een beetje. Deze opa is immers ook bijna 66 lentes jong.

Zet hem op !

René & Tineke van Loon